Wybierz relacje:

Wakacje 2008

Po prawie pół roku spędzonym za granicą trzeba było wziąć się do pracy. Niestety, wakacje AD 2008 musiałem poświęcić na naprawę budżetu, więc żadna większa wyprawa nie została zrealizowana. Pozostały jedynie krótkie, weekendowe wyjazdy do różnych urokliwych miejsc. W galerii umieszczam podsumowanie tegorocznych weekendowych wypadów. Zapraszam do oglądania

Finlandia 2008

Wielka Fińska Przygoda rozpoczęła się juz dawno, w momencie gdy otrzymałem wiadomość o przyznaniu mi półrocznego stypendium w Tampere. Same przygotowania poszły w miarę gładko, najwięcej problemów było z zaliczeniem sesji w przedterminie, ale i to udało się załatwić. wiecej

Gruziński Kaukaz 2007

Pomysł powstał jakoś w grudniu. Kilka osób wybrało się na pokaz slajdów z Gruzji i tak im się spodobało, że postanowili jechać. Dość szybko ustalił się pewny skład ekipy i zakupiliśmy bilety na samolot z Rygi do Tbilisi. Początkowo planowaliśmy zakupić bilety na lot w obie strony ale ostatecznie lecieliśmy samolotem tylko do Gruzji. Gdy już bilety były w kieszeni rozpoczęliśmy przygotowania. Mapy, przewodniki, relacje i fora internetowe i wszelkie inne źródła informacji. wiecej

Majowy weekend 2007 w Alpach

Jak zwykle na początku maja jest kilka dni wolnego. W tym roku szczęśliwy zbieg okoliczności sprawił, ze mieliśmy tydzień wolnego od spraw związanych z naszymi uczelniami. Postanowiliśmy zatem wykorzystać ten czas ciekawie i zaplanowaliśmy wyjazd w Alpy austriackie. wiecej

Sylwester 2006/2007 w Górach Sowich

Juz w październiku stwierdziłem, że Nowy Rok chcę powitać w górach. Zebranie ekipy na taki wyjazd nie stanowiło problemu - gorzej było ze znalezieniem miejsca. Ale i ten problem dość szybko się rozwiązał. Udało mi się znaleźć przesympatyczne gospodarstwo agroturystyczne w Jugowicach w Górach Sowich. wiecej

Rajd Jesienny - Trzcińsko 2006

Tegoroczny Rajd Jesienny odbył się, podobnie jak w poprzednim roku, w Rudawach Janowickich. Chłopacy mieli wolny piątek, więc pojechali wcześniej i w nocy rozpoczęli wędrówkę na Śnieżkę. Rano dotarli na szczyt i zeszli do Kowar, skąd stopem dojechali do Trzcińska. wiecej

Słowenia 2006

W tym roku wakacyjne praktyki miałem na Politechnice w Mariborze (drugie pod względem wielkości miasto w Słowenii). Dojazd na miejsce miałem zapewniony, gdyż moja rodzinka wybierała się na urlop nad Słoweńskie morze, więc dotarłem tam szybko i wygodnie samochodem. Postanowiłem jednak, że oprócz pracy, chcę coś w tym kraju zwiedzić! Poniżej znajdziecie opis moich weekendowych wypadów w różne miejsca w tym małym kraju. wiecej

Bieszczady na rowerach - sierpień 2006

Plany były gotowe, jednakże 2 dni przed wyjazdem ekipa wykruszyła się i pozostaliśmy we 2 (Ja i Pemas). Postanowiliśmy nie zmieniać założeń i tak jak planowaliśmy, w poniedziałek rano wsiedliśmy wraz z rowerami w pociąg do Przemyśla. Wieczorem byliśmy na miejscu, zakwaterowaliśmy w schronisku PTTK i zwiedziliśmy Przemyśl w tempie ekspresowym.... wiecej

Słowacki Raj 2006

W pewien niedzielny wieczór spotkalismy się na dworcu w Poznaniu. Zakupiliśmy bilety i wsiedliśmy do pociągu. Rankiem byliśmy już w Zakopanem. Poranna kawa na zakopiańskim dworcu i łapiemy busa na Łysa Polanę. Granicę przechodzimy pieszo i po słowackiej stronie wsiadamy w autobus do Popradu. Stamtąd pociągiem do Vydrnika i godzinka spaceru do Podlesoka. W ten sposób znaleźlismy się w Słowackim Raju w poniedziałkowe popołudnie... wiecej

Wyprawa rowerowa - maj 2006

Pierwszy weekend majowy w tym roku był tak długi, że po prostu nie można było spędzić go w domu. Pomysł wyprawy rowerwej wzdłuż wschodniej granicy powstał dużo wcześniej, po przeczytaniu pewnej relacji w internecie, a tegoroczna majówka wydawała się być idealnym terminem na jego realizację... wiecej

Zimowisko 2006

Zimowiska jak co roku spędzałem w górach jeżdżąc na nartach. W tym roku po sesji wybraliśmy się na weekend do Czech, konkretnie do Pecu pod Śnieżką. Warunki śniegowe w lutym dopisały, poza tym, ponieważ była właśnie "wymiana turnusów" więc kolejek do wyciągów nie było także. Dlatego wrócilismy zadowoleni i przygotowani do sezonu narciarskiego... więcej

Sylwester 2005/2006 w Pieninach

Po świątecznym obżarstwie należało zrzucić nadrobione kilogramy. Dlatego też nastepnego dnia po Bożym Narodzeniu wsiedliśmy do pociągu i pojechaliśmy do Nowego Targu. Tam wsiedliśmy w busa i dotarliśmy do Szczawnicy. Po zakwaterowaniu się i zjedzeniu śniadania stwierdziliśmy, że nie będziemy marnować dnia i wybraliśmy się na Trzy Korony....więcej

Rudawy Janowickie 2005

Rajd w Rudawy Janowickie odbył się w piękny, październikowy weekend. Stwierdziliśmy, że musimy wykorzystać jeszcze końcówkę ładnej pogody i zorganizowaliśmy rajd jesienny. W piątek wieczorem dojechaliśmy pociągiem z Poznania do Trzcińska, gdzie mieliśmy zarezerwowaną kwaterę... więcej

Krym 2005

Zaczęło się banalnie - pomysł, zbieranie ekipy, ogólne planowanie:)
Jak już wszystko było gotowe (całe przygotowania zajęły nam 4 dni) wsiedliśmy w Poznaniu w pociąg, którym po przesiadce we Wrocławiu dojechaliśmy do Przemyśla. Tam złapaliśmy busa (2zł/os) do Medyki. Granicę przekroczyliśmy pieszo. Po kontrolach celnych, paszportowych itd. chcieliśmy opuścić przejście graniczne, ale..... więcej